REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„HAI ÎN LOCUL POTRIVIT CU NATURAVIT”

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul Campaniei promoționale „Hai în locul potrivit cu Naturavit” (în continuare „Campania”) este AR LINIA TEA SRL (în continuare „Organizatorul”), societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, Arad, Calea Zimandului, nr. 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J02/1050/2014, C.U.I. 33686224.

1.2. Campania se desfășoară prin intermediul: QBAGENCY DIGITAL S.R.L.(denumită în continuare „Agenția”), cu sediul social în București, Sector 1, Str. Drumul Regimentului nr. 97E, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/694/2021, avand CUI 43575916.

SECȚIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI ȘI TEMEIUL LEGAL

2.1. Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament (în continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții la Campanie (în continuare „Participanții”) și pentru toate entitățile implicate.

2.2. Campania este organizată în conformitate cu următoarele prevederi legale: Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completările ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.

2.3. Regulamentul este întocmit și făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, oricărui consumator astfel:

pe website-ul https://vacanta.naturavit.ro/ (în continuare ”Site-ul Campaniei”),

printr-o solicitare adresată Organizatorului la sediul său indicat la punctul 1.1.

2.4. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate în imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.

2.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta/întrerupe/prelungi Campania, oricând pe durata desfășurării acesteia, cu condiția înștiințării prealabile a publicului. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale care vor fi comunicate către public prin publicarea Regulamentului în forma actualizată, pe Site-ul Campaniei, cu cel puțin 24 ore, înainte ca acestea să intre în vigoare.

2.6. Orice modificare adusă Regulamentului, va fi supusă procedurii de autentificare de către un notar public și va face parte integrantă din Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificarilor de către Participanți, atâta timp cât acestea sunt publicate pe Site-ul Campaniei, conform celor de mai sus.

SECȚIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania este organizată pe teritoriul României, online pe website-ul https://vacanta.naturavit.ro/, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achiziționarea de produse participante Naturavit în valoare de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, și înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal.

3.2. Campania se desfășoară în perioada 10 noiembrie 2023, ora 17:00:01 - 22 decembrie 2023, ora 23:59:59 inclusiv (în continuare ”Perioada Campaniei”).

3.3. Participanții se pot înscrie în Campanie exclusiv în perioada menționată la art. 3.2.

3.4. Înainte de începerea Campaniei și după încetarea acesteia, îndeplinirea condițiilor menționate în Regulament nu mai conferă dreptul de a participa la Campanie.

SECȚIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE

4.1. La Campanie participă produsele comercializate de către Organizator ce se regăsesc în Anexa 2 din prezentul Regulament, pe piața din România, denumite în continuare “Produsele Participante”.

4.2. Bonul fiscal / factura fiscală ce atestă achiziția Produselor participante de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat întreg și nedeteriorat împreună cu ambalajele produselor Naturavit achiziționate. Pierderea sau deteriorarea acestora, în orice mod, va duce la invalidarea premiului în cazul unui câștig. În cazul în care pe bonul fiscal nu apare denumirea de Naturavit, Participantul va trebui să facă dovada și cu ambalajele produselor Naturavit participante achiziționate pe bonul respectiv.

4.3. După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legatură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.

4.4. Produsele Participante sunt disponibile în limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru Campanie.

SECȚIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE

5.1. În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.

5.2. Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.

5.3. Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:

            (i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 5.1;

            (ii) Angajați ai Organizatorului, precum și ai societăților afiliate Organizatorului;

5.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie sau dovedirii îndeplinirii condițiilor de participare la Campanie, are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul Câștigătorilor.

5.5. În situția în care sunt identificate persoane care încalcă prevederile Regulamentului, prin influențarea sau facilitarea câștigării premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor câștigate și de a se adresa instanțelor judecătorești și organelor de cercetare penală competente în vederea recuperării prejudiciilor cauzate.

5.6. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă de către Participanți a prezentului Regulament.

5.7. Participanții sunt de acord ca, în cazul în care vor fi desemnați Câștigători, numele și prenumele lor să fie făcute publice pe Site-ul Campaniei conform art. 9.8.

SECȚIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

6.1. Condiții privind înscrierea în Campanie:

6.1.1. Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

            a) Participantul trebuie să aibă drept de înscriere potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;

            b) Participantul trebuie să achiziționeze Produse Participante de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în perioada Campaniei și să poată face dovada de achiziție;

            c) Participantul se va înscrie în Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal ce atestă achiziția Produselor Participante prin accesarea website-ului https://vacanta.naturavit.ro/, cu respectarea condițiilor solicitate ce sunt prevăzute la art. 6.2 de mai jos;

            d) Înscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei menționată la Secțiunea 3 de mai sus;

            e) Participantul va folosi pentru înscriere un număr de telefon mobil valid, personal, valabil în rețelele de telefonie mobilă disponibile pe teritoriul României;

            f) Un Participant unic poate înscrie în Campanie maximum 3 numere de bon fiscal per zi. Orice altă înscriere efectuată după primele 3 înscrieri într-o zi de Campanie va fi luată în considerare dacă va fi efectuată într-o altă zi, în perioada de desfășurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi făcut responsabil pentru acele înscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv;

            g) Un Participant unic este definit de același număr de telefon;

            h) Același număr de bon fiscal poate fi transmis o singură dată și numai prin modalitatea prevăzută la art. 6.2.

6.2. Înscrierea în Campanie cu numărul bonului fiscal:

6.2.1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campaniei este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

            Participantul trebuie să achiziționeze Produse participante Naturavit de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, și să păstreze bonul fiscal împreună cu ambalajele produselor Naturavit achiziționate,

            Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;

            Participantul se va înscrie în cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului https://vacanta.naturavit.ro/, accesarea secțiunii “ÎNSCRIE-TE” și completarea următoarelor informații:

            - Prenume Nume;

            - Vârsta;

            - Număr de telefon;

            - Email;

            - Din ce magazin ați achiziționat produsele Naturavit?;

            - Numărul bonului;

            - Data Bonului;

            - De unde cunoașteți produsele Naturavit;

            - Ce vă atrage cel mai mult la produsele noastre?;

            - Ce produse Naturavit folosiți de obicei?;

            - Muncim zilnic să fim mai buni pentru dumneavoastră și vă mulțumim că ne sunteți alături. Ce credeți că am putea să îmbunătățim la Naturavit?;

            - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Regulamentul campaniei promoționale”;

            - Bifa “Am citit și sunt de acord cu Termenii și condițiile”;

            - Bifa “Declar că am vârsta de peste 18 ani”.

6.2.2. Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat. Bonul fiscal trebuie să ateste achiziția produselor participante, respectiv de minimum 15 Lei, pe același bon fiscal, în perioada de desfășurare a Campaniei împreună cu ambalajele produselor Naturavit achiziționate.

 

6.2.3. Pentru fiecare înscriere efectuată, Participantul va primii pe adresa de  email introdusă în formular unul dintre mesajele de răspuns:

(a) Dacă un număr de bon fiscal corect din punct de vedere al numărului și tipului caracterelor este înscris în perioada 10.11.2023 - 22.12.2023, atunci înscrierea se va considera validă. Participantul va primi următorul mesaj:

Felicitări! Înscrierea ta este validă! Dacă ți-e dor de călătorit, încearcă-ți norocul cu un nou bon fiscal. Mărește-ți șansele de a câștiga premii cu mai multe bonuri înscrise, păstrează bonul fiscal aferent produselor participante Naturavit achiziționate.

Înscrie un bon fiscal nou aici: Apasă aici

Mulțumim, echipa Naturavit!

(b) Dacă un Participant introduce același număr de bon fiscal, acesta va primi un mesaj cu următorul text:

Dorința este așa mare să mergi în locul potrivit cu Naturavit, încât e posibil să fi uitat că ai introdus deja acest număr de bon fiscal. Dacă ți-e dor de călătorit, încearcă-ți norocul cu un nou bon fiscal.

Înscrie un bon fiscal nou aici: Apasă aici

Mulțumim, echipa Naturavit!

(c) Dacă un Participant introduce un număr de bon fiscal cu o dată care nu are un format corect (zz.ll.aaaa, exemplu 21.11.2023) acesta primește următorul  text:

Bună ziua,

 Formatul folosit pentru data bonului fiscal este nepotrivit. Vă rugăm introduceți din nou data în formular de înscriere în formatul următor: zz.ll.aaaa

(exemplu, dacă data bonului este 10 Noiembrie 2023, introduceți 10.11.2023)

Înscrie un bon fiscal nou aici: Apasă aici

Mulțumim, echipa Naturavit!

(d) Dacă un Participant introduce un bon fiscal cu o dată înainte de 01.11.2023, acesta va primi un mesaj cu următorul text:

Dorința este așa mare să mergi în locul potrivit cu Naturavit, încât e posibil să fi uitat că ai introdus un bon fiscal cu o dată înainte de 01.11.2023. Dacă ți-e dor de călătorit, încearcă-ți norocul cu un nou bon fiscal, cu o dată în intervalul 01.11.2023 - 15.12.2023.

Înscrie un bon fiscal nou aici: Apasă aici

Mulțumim, echipa Naturavit!

(e) Odată cu data de expirare a campaniei (22 decembrie 23:59), landing page-ul aferent campaniei se va modifica. Participanții care doresc să se fie anunțați când încep alte campanii Naturavit vor putea să își lase adresa de e-mail într-un câmp special din noul landing page.

 

6.2.4. Pentru ca înregistrarea să fie validă, participantul trebuie să urmeze pașii de mai sus și să îndeplinească condițiile stipulate în prezentul Regulament.

SECȚIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

7.1. În cadrul Campaniei va fi acordat următorul premiu:

7.1.1. Premiul acordat prin tragere la sorți la finalul Campaniei:

            Un weekend all-inclusive în Poiana Brașov la Alpin Hotel Resort

7.2. Specificațiile premiilor:

            a. Pachet vacanță all-inclusive: Oferim un pachet de vacanță all-inclusive la Alpin Hotel Resort, care include cazare, mese și diverse facilități oferite de resort. Perioada în care această ofertă este valabilă va fi 15.01.2024 - 23.01.2024. Pachetul acoperă sejurul a două persoane. Dacă beneficiarii doresc să utilizeze mijloacele proprii de transport, vom deconta cheltuielile pentru benzina utilizată în timpul călătoriei către și de la Alpin Hotel Resort. În momentul rezervării pachetului de servicii turistice, beneficiariul va furniza reprezentantului nostru informații despre pachetul ales, precum și actul de identitate (BI sau CI). Vă rugăm să rețineți că această ofertă nu presupune eliberarea unui voucher de vacanță, ci asigurarea tuturor detaliilor pentru o vacanță relaxantă și fără griji la Alpin Hotel Resort. Biletele de călătorie, transportul și mesele vor fi asigurate de către Organizator în întregime.[1] 

7.2.1. Condiții speciale aplicabile premiului constând în voucher vacanță:

            - Voucherul este nominal. Câștigătorul nu poate ceda drepturile asupra acestuia altor persoane (voucherul nu este transmisibil);

            - Câștigătorul are responsabilitatea de a se informa cu privire la condițiile de deplasare impuse (documente necesare, valabilitatea documentelor, condiții de intrare în țara în cauză, obiecte interzise etc.). Organizatorul nu va fi responsabil pentru nicio situație/condiție ce ține de persoana câștigătorului și/sau a însoțitorului său de natură să împiedice sau să amâne efectuarea excursiei/vacanței în condițiile previzionate;

            - Organizatorul și Agenția implicată nu vor fi răspunzatoare pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător și însoțitorii acestuia în legătură cu pachetul ales, indiferent de natura acestor prejudicii;

            - Organizatorul și Agenția implicată nu își asumă răspunderea pentru situațiile în care, din motive ce țin de persoana câștigătorului, acesta nu poate beneficia efectiv de serviciile prezentului premiu (spre exemplu, dar fără a ne limita la: localizarea câștigătorului, probleme de natură medicală, nerevendicarea de către câștigător a premiului în perioada indicată în Regulament, invocarea de către câștigător a unor motive personale care conduc la imposibilitatea de a utiliza premiul după ce au fost stabilite detaliile excursiei/vacanței etc.);

            - Câștigătorul își asumă întreaga răspundere pentru însoțitorul minor, dacă este cazul;

            - Câștigătorul înțelege și acceptă în mod expres faptul că Organizatorul, Agenția implicată, Agenția de turism nu își asumă răspunderea pentru următoarele situații:

            i. Pentru niciun accident, de nicio natură (ca de exemplu, dar fără a se limita la: decesul, rănirea, orice leziuni corporale care afectează sănătatea fizică sau psihică), suferit de câștigător și/sau însoțitorul său pe perioada excursiei/vacanței (incluzând, dar fără a se limita la durata călătoriei cu mijlocul de transport ales, transfer hotel etc.) și/sau pentru nicio pretenție, indiferent de natura acesteia, din partea niciunei persoane, apărută ca urmare a unui astfel de eveniment,

            ii. Niciun cost, indiferent de natură, pentru îngrijirile medicale în cazul unor accidente și/sau îmbolnăviri suferite de către câștigător și/sau însoțitorul acestuia pe perioada excursiei/vacanței, acestia fiind singurii responsabili pentru aceste cheltuieli,

            iii. Nicio daună, indiferent de natură, ce a fost cauzată oricărei persoane printr-o acțiune/omisiune/neglijență de către câștigător și/sau însoțitorul acestuia pe perioada excursiei/vacanței,

            iv. Câștigătorul își asumă refuzul îmbarcării/debarcării sale și/sau a însoțitorului său de către autoritățile de frontieră și/sau transportatorul/compania aeriană, precum și refuzul transportatorului/companiei aeriene de a transporta câștigătorul și/sau însoțitorul său și/sau bagajele acestora,

            v. Lipsa documentelor valabile, expirarea sau nevalabilitatea documentelor pentru călătorie, inclusiv lipsa împuternicirilor/procurilor notariale sau altor documente necesare câștigătorilor/însoțitorilor minori,

            vi. Modificările/anulările/întârzierile programelor de zbor ale transportatorilor/companiei aeriane,

            vii. Nerespectarea de către câștigător și/sau însoțitor a termenilor și condițiilor de călătorie ale transportatorului/companiei aeriene și/sau a politicii de cazare a hotelului în care câștigătorul și/sau însoțitorul sunt cazați.

7.3. Câștigătorul premiului oferit în cadrul Campaniei nu are posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri și nici nu poate solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiului câștigat.

7.4. Premiile vor fi acordate după validarea câștigătorului, iar acest lucru se va realiza după verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor și după verificarea îndeplinirii de către câștigătorului a tuturor condițiilor menționate în Regulament.

7.5. Organizatorul nu va fi răspunzător în privința caracteristicilor și standardelor de calitate a premiilor oferite, în afară de responsabilitățile ce îi revin în mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării și a utilizării premiilor.

7.6. Premiul poate fi revendicat și expediat doar pe teritoriul României.

7.7. În cazul în care nu se va acorda premiul, acesta va rămâne la dispoziția Organizatorului.

SECȚIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORULUI ȘI ACORDAREA PREMIULUI

Premiul Campaniei va fi acordat după cum urmează:

8. Premiul final acordat prin tragere la sorți după cum urmează:

8.1. În perioada 16.12.2023 - 31.12.2023 va avea loc tragerea la sorți din toate înscrierile valide efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 10.11.2023 – 22.12.2023.

8.2. În cadrul tragerii la sorți conform 8.2.1. se vor extrage câștigătorii după cum urmează:

            i. 1 câștigător pentru premiile constând în „Voucher Vacanță”;

            ii. 10 rezerve aferente.

8.3. Tragerea la sorți pentru premiile din cadrul Campaniei presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie, care va selecta câștigătorii și rezervele dintr-o bază de date ce conține toate înscrierile valide în Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerea se va efectua în prezența unei comisii, denumită în continuare "Comisia", din care va face parte și un notar public[2] , la sediul Organizatorului din Arad, Calea Zimandului, nr. 1.

8.4. Premiile Campaniei vor fi acordate câștigătorilor în urma procesului de validare descris în Secțiunea 9 a prezentului Regulament.

SECȚIUNEA 9. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORULUI. INTRAREA ÎN POSESIE A PREMIILOR

9.1. Ulterior desemnării câștigătorului, Agenția va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.

9.2. Participantul care au fost desemnat câștigător va fi contactat prin apel telefonic la numărul de telefon mobil utilizat pentru înscrierea în Campanie, în intervalul orar 09:00 - 20:00, de 3 ori în maximum 3 zile lucrătoare de la data desemnării câștigătorilor; numărul de telefon utilizat servește pentru identificarea Participanților și contactarea acestora. În cazul în care Participantul nu poate fi contactat, după cele 3 zile lucrătoare se va trece la contactarea rezervelor.

9.3. Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informațiile necesare identificării și validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmânare a premiilor oferite în Campanie, precum și pentru scopul verificării modului în care este gestionată relația cu participanții la Campanie.

9.3.1. În cadrul apelului, Participantului desemnat câștigător i se va solicita să:

            a. Declare următoarele informații: nume, prenume, data nașterii, adresa de e-mail;

            b. Trimită următoarele documente: copie/poză bon fiscal împreună cu poza cu ambalajele produselor Naturavit achiziționate și o copie/poză CI blurată (în copia CI să se vadă numele și CNP-ul) în termen de 3 zile de la momentul încheierii convorbirii telefonice.

9.3.2. Trimiterea documentelor necesare validării se realizează prin expedierea acestora la adresa de e-mail contact@naturavit.ro. Participantul va primi un sms/e-mail cu detalii despre trimiterea documentelor, după finalizarea apelului telefonic.

9.3.3. Participantul va trebui să încarce documentele solicitate în termenul specificat, printr-un mail la adresa contact@naturavit.ro securizat primit în sms/ e-mail.

9.3.4. Dacă Participantul nu încarcă documentele solicitate în termen de 3 zile de la primirea instrucțiunilor, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

9.3.5. După verificarea documentelor și finalizarea procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii acestora. În cazul în care documentele primite prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și rugat să reîncarce documentele printr-un mail la adresa comunicată.

9.3.6. În cazul în care un Participant nu dorește înregistrarea convorbirii sau nu furnizează toate informațiile necesare procesului de validare, după încheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail cu detalii despre completarea datelor de contact necesare pentru procesul de validare și înmânare a premiilor, în termen de 3 zile. Dacă datele încărcate de Participant sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi detalii despre trimiterea documentelor necesare validării la adresa de e-mail contact@naturavit.ro. Participantul va trebui să încarce documentele constând în copie/poză bon fiscal, respectiv copia/poza CI blurată, în maximum 3 zile de la transmiterea instrucțiunilor. Dacă datele încărcate de Participant printr-un e-mail la adresa menționată nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile de primirea instrucțiunilor, Participantul va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

9.3.7. Participantul va primi un sms/ e-mail de confirmare a primirii documentelor și, în cazul în care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anunțat să reîncarce documentele folosind adresa de email comunicată. În cazul în care Participantul nu reîncarcă documentele corecte, acesta va fi invalidat și se vor contacta rezervele, în ordinea desemnării acestora.

9.4. După finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/invalid) în termen de maxim 30 de zile. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament.

9.5. Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului. Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita oricărui Participant să facă dovada participării prin prezentarea bonurilor fiscale ale căror numere au fost înscrise în Campanie. Eventualele costuri ce apar în această situație (ca de ex. dar fără a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicată de către Participant, precum și costul înapoierii bonului la Participant după verificare) sunt suportate de către Organizator.

9.6. Dacă un premiu nu se acordă ca urmare a neîndeplinirii de către Participant a uneia sau a mai multor condiții de validare, Organizatorul va desemna drept câștigători, sub rezerva îndeplinirii tuturor condițiilor prevăzute de prezentul Regulament, prima rezervă în ordinea desemnării acestora. Dacă nici aceasta nu îndeplinește condițiile necesare, se vor avea în vedere, celelalte rezerve, în ordinea desemnării și se va relua procesul de notificare și validare descris anterior. Dacă nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acordă și va rămâne în proprietatea Organizatorului. Condițiile de validare a rezervelor sunt aceleași ca și în cazul Participanților desemnați inițial.

9.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare sau în cazul în care nu sunt suficiente înscrieri în Campanie.

9.8. Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe https://vacanta.naturavit.ro/ într-o secțiune special dedicată acestei Campanii în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării tuturor câștigătorilor.

SECȚIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE

10.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câștigătorului în conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare. Orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu premiile câștigate, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorului.[3] 

10.2. Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (achiziția Produselor participante, contravaloarea accesului la internet pentru completarea formularului de înscriere în Campanie etc.).

SECȚIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII

11.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum și a Organizatorului. Orice încercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului în cauză din Campanie și sesizarea organelor de cercetare penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la această decizie.

11.2. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.

11.3. Organizatorul și Agenția nu au nicio obligație în a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare ce apar ulterior acordării premiilor sau după termenul de revendicare a premiilor prevăzut în Regulament. Responsabilitatea Organizatorului și Agenției cu privire la acordarea premiilor este limitată conform prevederilor Regulamentului.

11.4. Organizatorul nu își asumă răspunderea, incluzând dar fără a se limita la, pentru:

            Pierderea bonului fiscal;

            Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului;

            Lipsa produselor participante din magazine;

            Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii;

            Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau conținutului acestora;

            Eventualele dispute legate de numărul de telefon înscris în Campanie;

            Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării premiului;

            Imposibilitatea câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator;

            Cazurile în care câștigătorul nu respectă condițiile de validare detaliate în prezentul Regulament;

            Situațiile în care numărul de telefon de pe care este realizată înscrierea nu poate fi identificat sau apelat (număr incorect, numărul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se află în aria de acoperire etc.) și ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;

            Întreruperile/ disfuncționalitățile neanunțate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerării rețelelor pe perioadele de trafic intens;

            Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;

            Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în legatură cu premiile câștigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere;

11.5. Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din înscrierea la Campanie cu excepția cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.

SECȚIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1. Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa 1 a prezentului Regulament.

SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚĂ MAJORĂ

13.1. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de voința sa sau în cazul în care intervin evenimente care ar îngreuna în mod semnificativ derularea în condiții optime a Campaniei. Organizatorul va informa în cel mai scurt timp publicul cu privire la întreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.

13.2. Campania poate înceta, înainte de împlinirea perioadei prevăzute în Regulament, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră conform legislației în vigoare, precum și în cazul schimbării cadrului legislativ de așa natură încât să afecteze organizarea și desfășurarea Campaniei.

13.3. Forță majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament.

13.4. Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând a fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau oricăror persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.

13.5. Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.

SECȚIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII

14.1. Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei prin email la adresa contact@naturavit.ro până la data de 15.01.2024, inclusiv. După această dată, nicio sesizare nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.

14.2. Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:

            (i) nume și prenume, domiciliul/reședință sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date necesare pentru identificarea contestatorului,

            (ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.

14.3. Organizatorul și Agențiile nu au nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.

14.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.

ANEXA NR. 1 LA REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “CÂȘTIGĂ TANDREȚE GENERAȚIE CU GENERAȚIE” (“CAMPANIA”)

- INFORMAȚII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL -

Prezenta Anexă aduce la cunoștință publicului modul în care AR LINIA TEA SRL și împuterniciții săi prelucrează datele cu caracter personal ale persoanelor vizate (participanți și câștigători), în conformitate cu legislația aplicabilă.

AR LINIA TEA SRL și societățile implicate în organizarea Campaniei se obligă să respecte:

            Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, în continuare ”GDPR”), aplicabil începând cu 25 mai 2018,

            Legea 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului general privind protecția datelor,

            Deciziile Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).[4] 

Participanții la Campanie au, potrivit dispozițiilor legale menționate mai sus, calitatea de persoane vizate.

Prin comunicarea datelor cu caracter personal, în modalitățile indicate în Regulament, participanții și câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului și societăților implicate în vederea validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor financiar-contabile și fiscale.

Participanții înțeleg că prelucrarea datelor lor cu caracter personal, în condițiile și în scopul declarat prin Regulament și Anexa nr. 1 la Regulamentul Campaniei, este necesară derulării Campaniei.

1. Date privind operatorul datelor cu caracter personal

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale persoanelor vizate vor fi prelucrate de către:

            AR LINIA TEA SRL, societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, Arad, Calea Zimandului, nr. 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J02/1050/2014, C.U.I. 33686224,

            QBAGENCY DIGITAL S.R.L., cu sediul social în București, Sector 1, Str. Drumul Regimentului nr. 97E, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/694/2021, avand CUI 43575916(“Împuternicit”),

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

            AR LINIA TEA SRL adresa: Arad, Calea Zimandului, nr. 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J02/1050/2014, C.U.I. 33686224. email:

            contact@naturavit.ro.

2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:

Pentru participanții la Campanie, vor fi prelucrate:

            (i) număr de telefon,

            (ii) nume, prenume,

            (iii)vârsta,

            (iv)e- mail,

Pentru câștigătorii premiilor, vor fi prelucrate:

            (i) nume, prenume,

            (ii) număr de telefon,

            (iii) data nașterii,

            (iv) adresa de corespondență,

            (v) adresa de email,

            (vi) CNP,

            (vii) voce,

            (viii) semnătură.

Prin înscrierea și participarea la Campanie, persoana care este desemnată și validată ca și câștigător al premiului, are la cunoștință faptul că trebuie să prezinte Organizatorului/Agenției implicate numele și prenumele întocmai cum apar în actul de identitate, precum și CNP-ul, pentru ca Organizatorul să poată respecta obligațiile fiscale impuse de Codul Fiscal, respectiv calcularea, reținerea și plata impozitului pe venit din premiul câștigat. Copia actului de identitate (care conține nume, prenume și CNP) va fi folosită exclusiv în vederea îndeplinirii obligațiilor prevăzute de Codul Fiscal.[5]  Refuzul persoanei de a furniza aceste date poate atrage imposibilitatea de a îndeplini obligațiile fiscale care revin Organizatorului și de a acorda premiul.

3. Scopurile prelucrării

Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei sunt prelucrate în vederea:

            - Înscrierii, organizării și desfășurării Campaniei;

            - Desemnării, validării și anunțării Câștigătorului;

            - Atribuirii premiului câștigătorului;

            - Îndeplinirii unor obligații legale, cum ar fi, dar fara a se limita la: obligații financiar-contabile ale Operatorului (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), obligații în scop de arhivare, securitate;

            - Soluționării oricăror plângeri legate de modalitatea de organizare și desfășurare a Campaniei, investigarii eventualelor incalcari, realizarii unor raportari specifice, analize, apărării dreptului Organizatorului în instanța și/sau alte proceduri judiciare sau administrative;

            - Utilizării ca mijloace de probă în eventualele contestații în legătură cu procesul de validare a câștigătorilor și de înmânare a premiilor, în ceea ce privește înregistrarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie.

4. Temeiurile juridice ale prelucrării

Datele vor fi prelucrate în scopurile arătate la Secțiunea 3 de mai sus, cu următoarele precizări:

            Datele furnizate de participant și câștigător sunt prelucrate în temeiul executării unui contract. Concret, acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului și participarea la Campanie echivalează cu executarea unui contract;

            Datele furnizate de participant și câștigători vor fi prelucrate și în temeiul interesului legitim al Operatorului, precum: exercitarea, apărarea drepturilor sau intereselor Operatorului și societăților implicate în Campanie înaintea instanțelor de judecată, a executorilor judecătorești, a notarilor publici, a altor autorități publice sau oricăror organisme publice sau private care soluționează dispute, avocaților etc;

            CNP-ul furnizat de castigatori este prelucrat în vederea efectuarii formalitatilor necesare pentru reținerea la sursă și plata impozitelor aferente Premiului. În acest caz, temeiul prelucrării este reprezentat de obligația legală a Organizatorului de îndeplinire a obligațiilor fiscale;

            Publicarea listei castigatorilor premiilor de către Organizator, este efectuata în temeiul obligației legale a Organizatorului de a publica astfel de liste, potrivit legislației privind organizarea de promoții și concursuri;

            Păstrarea datelor ulterior incheierii Campaniei și înmânarea premiilor Castigatorilor reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a dovedi desfășurarea Campaniei și acordarea premiilor, precum și în temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar-contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioada;

            Înregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie se vor realiza în temeiul interesului legitim al Operatorului constând în dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și înmânare a premiilor.

5. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei vor fi dezvăluite către QBAGENCY DIGITAL S.R.L., precum și autorităților, în cazurile în care Operatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvăluite, în măsura în care va fi necesar, următoarelor categorii de terți:

            Societăți care furnizeaza produse și servicii companiilor implicate în Campanie, în legătură cu organizarea și desfășurarea Campaniei, precum: furnizori de sisteme IT, furnizori de asistență aferenți și furnizori de sisteme de stocare in sistem cloud (pentru realizare copii de urgență, stocare suplimentara, recuperare în caz de dezastru etc.);

            Entități implicate în diferite stagii sau situații ale Campaniei si pentru care este necesara furnizarea acestor informatii, ca de exemplu: avocați, notari, experți externi, auditori, contabili etc.;

Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispoziție datele personale ale Participantilor si Câștigătorilor, conform celor prevăzute mai sus, sunt limitate, atât prin lege cât și prin contract, în ceea ce privește modul de utilizare a datelor.

De asemenea, datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvăluite și publicului, în cazul anuntarii Castigatorilor.

6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Operatorul și Împuterniciții vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pe perioada necesară pentru scopurile stabilite în Regulament.

Datele cu caracter personal ale participanților declarați necâștigători vor fi stocate de către Operator și/sau Împuternicit timp de 60 de zile de la încheierea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale câștigătorului premiului vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă.

Convorbirile telefonice care conțin date personale ale participanților la Campanie vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare, impunând Împuternicitului obligații similare.

7. Drepturile persoanelor vizate

Operatorul informează persoana vizată cu privire la drepturile de care aceasta beneficiază, conform prevederilor legale aplicabile:

(i) dreptul la informare: persoana vizată poate solicita informații și detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal;

(ii) dreptul de retragere a consimțământului: se poate exercita, în orice moment, în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul persoanei vizate. Retragerea consimțământului va avea efect doar pentru viitor, iar prelucrarea realizată anterior retragerii va rămâne valabilă;

(iii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal: orice persoană vizată are dreptul de a obține de la Operator confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu prelucrate de către acesta. Obținerea confirmării se face pe baza unei cereri scrise, datată și semnată, adresată Operatorului, la adresa acestuia.

În cazul în care datele personale ale persoanei vizate sunt prelucrate de către Operator, persoana vizată are acces la următoarele informații:

            - scopurile prelucrării,

            - categoriile de date cu caracter personal vizate,

            - destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate,

            - perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă, acolo unde este posibil,

            - faptul că persoana vizată are dreptul de a solicita Operatorului rectificarea sau ștergerea ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal ale persoanei vizate, precum și dreptul de a se opune prelucrării,

            - dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP),

            - în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora,

            - existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri (art. 22 alin. (1) și (4) din GDPR), precum și, în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată, importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, Operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative.

(iv) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal: în cazul în care persoana vizată consideră că datele personale prelucrate sunt incorecte, incomplete sau inexacte, va putea solicita rectificarea sau completarea acestora;

(v) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal (”dreptul de a fi uitat”): persoana vizată poate obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege.

Ștergerea datelor poate va avea loc în oricare dintre următoarele situații:

            - nu mai este nevoie de datele personale pentru îndeplinirea vreunuia dintre scopurile pentru care au fost prelucrate anterior,

            - persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia i-au fost prelucrate anterior datele și nu există alt temei juridic pentru o prelucrare viitoare,

            - datele personale sunt prelucrate contrar legii,

            - persoana vizată se opune prelucrării datelor bazat pe interesul legitim al Operatorului/Agenției sau altor societăți implicate, iar acesta/acestea nu pot demonstra existența unor motive legitime care să justifice prelucrarea și care să prevaleze intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate,

            - datele personale trebuie șterse pentru conformarea obligațiilor legale.

Operatorul poate respinge solicitarea de ștergere a datelor în următoarele situații:

            - trebuie să se conformeze unor obligații legale de păstrare a datelor,

            - datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor Operatorului în justiție.

(vi) dreptul la restricționarea prelucrării se poate solicita în cazurile în care:

            - persoana vizată contestă exactitatea datelor pe o perioadă care permite Operatorului verificarea corectitudinii datelor,

            - prelucrarea este ilegală, dar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea,

            - Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, iar persoana vizată le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță,

            - persoana vizată s-a opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile Operatorului/Agenției prevalează asupra drepturilor persoanei vizate.

(vii) dreptul de opoziție: persoana vizată se poate opune în special, prelucrării datelor care se întemeiază pe interesul legitim al Operatorului;

(viii) dreptul la portabilitate a datelor: persoana vizată poate primi, în anumite condiții, datele personale pe care le-a furnizat sau poate solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;

(ix) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu sediul în București, Sector 1, B-dul. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, cod poștal 010336, www.dataprotection.ro, anspdcp@dataprotection.ro.[6] 

Drepturile menționate mai sus se pot exercita printr-o cerere scrisă, datată și semnată, la sediul Operatorului menționat la capitolul I, precum și la adresa de email:

contact@naturavit.ro.

Termenul de răspuns este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioadă suplimentară de 60 de zile în cazul unor motive specifice ce implică anumite cerințe legale sau care sunt date de complexitatea cererii.

În anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restricționat din cauza unor cerințe legale, această situație (de acces restricționat sau chiar refuz) urmând a fi comunicată.

În situația în care o persoană nu poate fi identificată în baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informații suplimentare. Dacă persoana refuză oferirea de informații suplimentare sau le oferă însă sunt în continuare insuficiente pentru identificare, răspunsul poate fi de a nu da curs solicitării persoanei în cauză.

8. Protecția datelor cu caracter personal aparținând minorilor

Întrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ un Împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/ Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seamă în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

10. Modificarea informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștință Participantilor prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.

11. Alte prevederi

În măsura în care în cadrul campaniei, Participanții dezvăluie date cu caracter personal aparținând unor terțe persoane, participanții confirmă că au informat aceste persoane cu privire la modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul că aceste date sunt folosite în scopul desfăşurării Campaniei şi că au obținut acordul persoanelor respective pentru această operațiune. În acest sens, Participanții au obligația de a informa aceste persoane cu privire la conținutul prezentei secțiuni.

 

Anexa nr. 2 face parte integrantă din prezentul act.

------Tehnoredactat prin grija părții şi semnat, azi, data autentificării, în 1 (unu) exemplar original și 3 (trei) duplicate de Societatea Profesională Notarială Botoş-Gavrilescu & Huplea, cu sediul în Mun. Arad, str. Nicolae Titulescu, bl. 342, sc. A, ap. 39A, jud. Arad.----------------------------------

 

MANDANTĂ,

SOCIETATEA AR LINIA TEA SRL

prin reprezentantă

SAS LAURA-GEORGIANA

S.S.

 

 

ANEXA NR. 2 LA REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “HAI ÎN LOCUL POTRIVIT CU NATURAVIT” (“CAMPANIA”)

- LISTA PRODUSELOR PARTICIPANTE -

 

PRODUSE PARTICIPANTE

Ananas bucati in sirop 580ml
Ananas felii in sirop 580ml
Compot de mandarine 314ml
Fasole alba fiarta 425ml
Fasole alba in sos tomat 425ml
Fasole rosie fiarta 425ml
Masline negre grecesti horeca 2.5kg
Sos de tomate 14% 314ml
Varza rosie
Sfeclă roșie rondele
Gogosari albi picanti
Gogosari sferturi
Conopida in otet
Ardei capia copti decojiti
Ardei pfeferoni dulci
Ardei iuti chili
Ardei iuti
Castraveti rondele
Castraveti in saramura
Castraveți 3-6 cm
Castraveti 6-9 cm
Castraveti 9-12 cm
Ceai de slabit pilc
Ceai de slabit vrac
Bulion 314ml
Bulion 1000ml
Ceai de zmeura si rodie
Ceai de fructe de padure si mangostan
Salată mediteraneană cu ton si legume in ulei de masline 160g
Salată mexicană cu ton 160g
Salata cu ton si orez salbatic, ghimbir si legume 160g
Salată cu ton, couscous si legume 160g
Ton maruntit in ulei
Ton maruntit in suc propriu
Ton bucati in ulei
Ton bucati in suc propriu
Pateu de ton 90g
Pateu de somon 90g
Hering file in sos tomat
Hering file in ulei
Hering in sos tomat
Hering in ulei
Hering file in sos de mustar
Hering file in sos picant
Hering file in sos paprika
Pastrav file in suc propriu 170g
Pastrav file in sos tomat 170g
Ceai de cirese si acerola
File macrou in sos tomat
File macrou in ulei
Sprot afumat in ulei borcan 250g
Sprot afumat in ulei
Sprot in sos picant
Sprot in sos tomat
Sprot in ulei karo
Sprot in ulei
Somon file royal
Somon file in sos chili
Tentacule calamar in ulei
Ceai de lamaie si ghimbir
Castraveti 2-5 cm
Ceai de menta
Ceai de musetel
Ceai de tei
Ceai de sunatoare
Ceai multifruct
Ceai de fructe de padure
Ceai de afine
Ceai catina
Ceai cirese si merisoare
Ceai de macese
Fasole albă fiartă 580 ml
Fasole albă fiartă gigant 580 ml
Fasole albă fiartă cu legume 580 ml
Fasole roșie fiartă 580 ml
Fasole albă cu legume și porumb 580 ml
Fasole albă cu legume și ciuperci de pădure 580 ml
Linte fiarta 580 ml
Năut fiert 580 ml
Mix de legume fierte 580 ml
Fasole galbena taiata 720ml
Fasole verde taiata 720ml
Mazare verde fina 720ml
Porumb dulce boabe 425ml
Ciuperci felii 314ml
Ciuperci felii 4250 ml
Ciuperci felii 720ml
Ciuperci felii in cutie 425 ml
Ciuperci intregi 314ml
Ciuperci intregi 720ml
Gem caise
Gem capsuni
Gem piersici
Gem fructe de padure
Gem prune
Gem visine
Gem mure
Gem macese
Dulceata de afine
Dulceata de zmeura
Dulceata de portocale
Dulceata de ardei iute
Dulceata de capsuni
Compot de piersici decojite 720 ml
Compot de caise decojite 720 ml
Compot de gutui 720 ml
Compot de prune intregi 720 ml
Compot de cirese fara samburi 720 ml
Compot de visine fara samburi 720 m
Masline negre intregi 366 ml
Masline negre fara samburi 366 ml
Masline verzi intregi 366 ml
Masline verzi fara samburi 366 ml
Masline verzi cu pasta de ardei 366 ml
Vinete coapte decojite 720ml
Zacusa cu vinete 314ml
Zacusa cu fasole 314ml
Zacusa cu ciuperci 314ml
Mustar clasic 314ml
Mustar picant 314ml
Mustar hrean 314ml
Naturavit napolitane cu cremă de ciocolată 75g
Naturavit napolitane cu cremă de lapte 75g
Naturavit napolitane cu cremă de alune 75g
Naturavit napolitane cu zmeură și ciocolată 170g
Naturavit napolitane cu cremă de ciocolată 170g
Naturavit napolitane cu cremă de lămâie 170g
Naturavit napolitane cremă de lapte și ciocolată 170g
Naturavit napolitane cu cremă de ciocolată 400g
Naturavit napolitane cu cremă de lămâie 400g
Naturavit napolitane cremă de lapte și ciocolată 400g
Naturavit napolitane cremă de lapte și ciocolată 1kg
Pasta de tomate 314ml
Pasta de tomate 720ml
Pasta de tomate 70g
Rosii decojite intregi 425ml
Rosii decojite cuburi 425ml
Suc de rosii 750ml
Suc de rosii 330ml

Înscrie-te în perioada
10 noiembrie - 22 decembrie 2023!

Hai în locul potrivit
cu Naturavit!

Campania se desfășoară în magazinele partenere din județele Timiș, Arad, Bihor.

Înscrie-te acum!